Kordegn og kirkekontor

Kirkekontoret er i sommerferien lukket for personligt fremmøde fra den 30.6. – 20.7. (begge dage inkl.)

Henvendelser til kirkekontoret kan sendes til aalholm.sogn@km.dk 

Vikar for kordegnen kan træffes man-fre kl. 10-13 på telefon 23 65 67 93.

Henvendelse om attester kan ske på ethvert kirkekontor.

Henvendelser om evt. bisættelser kan ske til kirkens sognepræster. Se kontaktinformation

 

Kordegn Torben Hamann Hansen

Kirkekontorets åbningstid: mandag - fredag kl. 10.00-13.00

Telefon: 36 16 08 85
Email: aalholm.sogn@km.dk 

Personfølsomme oplysninger kan sendes til kirkekontoret ved at benytte Kirkeministeriets sikre formular, som kræver at man logger ind med NemID/MitID. Brug dette link for at sende oplysninger via sikker formular: SEND SIKKERT

 

Personregistrering i sognet

Beboere i sognet anmelder navngivelse, navneændringer og dødsfald på borger.dk med NemID. Alle er velkomne til fortsat at kontakte kirkekontoret for personlig vejledning om personregistrering. 

Vielser, dåb og begravelser aftales med sognepræsten og kirkekontoret.

Medlemskab af folkekirken: Indmeldelser sendes til sognepræsten og udmeldelser til kirkekontoret.