Leje af lokaler i Aalholm Kirke

I forbindelse med en kirkelig handling (dåb, vielser og lign.) er det muligt at leje kirkens menighedssal til en reception. Det sammen gælder sammenkomster i forbindelse med bisættelser fra kirken.

Lokalet udlejes for max. 4 timer og lejer har selv ansvar for oprydning og lettere rengøring.

Der kan dækkes op til ca. 60 siddende gæster i salen, og der er adgang til mindre køkken, hvor service, glas etc. forefindes.

Lokalet lejes også ud til lokale foreninger i Aalholm Sogn, fx til generalforsamlinger eller andre møder i ejer- og andelsforeninger.

Stilles der op i "biografopstilling", er der plads til cirka 90 tilhørere i menighedssalen.

Ud over den store sal er det også muligt at leje et mindre mødelokale med plads til ca. 20 personer.

Ring til kirkekontoret og hør om lokalerne er ledige.

Se aktuelle priser og lejebetingelser